سفر در دنیای بعد از کرونا چگونه خواهد بود؟
نوشته شده توسط : triptravel

هرگز سالی نبوده است که درک آینده سفر اهمیت زیادی داشته باشد. بدون قرنطینه شدن در مقصد به کدام کشورها می توانید سفر کنید؟ آیا در طول سفر مجبور به تست کرونا خواهم بود؟ چند بار نیاز به تغییر ماسک صورت در هواپیما دارم؟ سفر البته مانند گذشته نخواهد بود ، اما شاید این چیز بدی نباشد. شهرها ساکت تر خواهند شد ، مکان های میراث جهانی یونسکو شلوغ نخواهند شد و آسمان ها کمتر آلوده می شوند. این سیاره نفس راحتی کشیده است و اگرچه صنعت جهانگردی به شدت رنج می برد ، اما همه گیری به ما یک درس حیاتی داده است - اینکه سفر یک امتیاز است و نه یک حق. ما در مورد این سوالات و آینده سفر در سال 2021 با شما صحبت خواهیم کرد. برای تهی بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

سفر آگاهانه

پس از سال 2020 ، ما ظهور مسافران آگاه تر از قبل را پیش بینی می کنیم. مسافران درک بیشتری در مورد سفرهایی که انجام می دهند و تمایل دارند خواهند داشت و می توانند برای مدت طولانی تری از خانه دور باشند (به لطف کار از راه دور) ، آنها از محیط اطراف خود و مقاصد محلی استقبال بیشتری می کنند و در هزینه های خود بی پرواتر خواهند بود. در حالی که بسیاری از ما به شدت با احساساتی مانند آزادی و هیجان سفر می کنیم ، بدون شک این درک وجود دارد که سفر برای حیثیت اجتماعی و "لایک گرفتن" های اینستاگرامی نباید انگیزه ما برای پیشبرد اهداف سفر رفتن باشد. ما باید سفرهایی را انتخاب کنیم که واقعاً برای ما معنی داشته باشد و ارزش تلاش و ریسک سفر به یک مکان خارج از کشور را داشته باشد (پیش بینی می کنیم خطر ابتلا به ویروس ، برای مدتی طولانی تر از آنچه امیدواریم هستیم باقی بماند). بنابراین باید با این شرایط سازگار شویم.

 

تغییر عادت های سفر

گاهی افراد با ماندن اجباری یا اختیاری و یا محبوس ماندن در خانه و اتاق ، در یک هفته بارانی یا در طی یک کولاک زمستانی دچار تب کابین (Cabin Fever) می‌شوند. در واقع، این مشکل هر زمان که احساس کنید از جهان خارج جدا و منزوی هستید، می‌تواند رخ دهد. در حقیقت، تب کابین احساسات یا علائمی است که افراد هنگامی که برای مدت زمان طولانی در خانه محبوس می‌شوند، تجربه می‌کنند. این وضعیت ممکن است به دلیل شرایط مختلف، مانند یک فاجعه طبیعی، دسترسی پایین به وسایل حمل و نقل شخصی یا عمومی و حتی رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای بیماری‌های فراگیری مانند کرونا ویروس (COVID-19) باشد. پس از ماه ها تب کابین ، هیجان و هجومی جهانی برای فضاهای سرسبز و فضاهای باز ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، پارک های ایالتی و ملی هجوم زیادی از بازدیدکنندگان را در دوران مشابه تجربه کرده اند و قرار است این روند در سال 2021 و بعد از آن ادامه یابد زیرا زمان گذراندن در دشت ها ، جنگل ها و بیابان به عنوان پادزهر زندگی مدرن شهری تلقی می شود. بعد از این دوران تعطیلات نقطه به نقطه و مسافرت در یک دوره محدود به چند نقطه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

اشکال مختلف سفر

همانطور که مردم با دقت بیشتری در مورد نحوه سفر خود فکر می کنند ، آنها به دنبال هتل ها و شرکت های مسافرتی خواهند بود که همه تلاش خود را می کنند تا تأثیر خود را به حداقل برسانند. ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم اعتبار سنجی شرکتهای خدمات گردشگری برجسته تر شود ، زیرا مصرف کنندگان به دنبال اطمینان از گواهینامه های "گردشگری بوم گردی" خواهند بود . گردشگران در سال 2021 و مدتی بعد از آن مایلند سفرهایی را رزرو کنند که هنگام بازگشت به خانه احساس بهتری نسبت به قبل داشته باشند. بنابراین به نظر می رسد گردشگری سلامت به طور فزاینده ای محبوب خواهد شد. تعامل با جوامع محلی به روشی ایمن و محترمانه نیز جنبه مهمی از سفرها در آینده خواهد بود ، گردشگران مشتاق یادگیری و ایجاد ارتباطات انسانی هستند. همچنین آنها می خواهند ردپای مثبتی در طبیعت داشته باشند ، بنابراین کمک های داوطلبانه برای پاکسازی محیط های اطراف شتاب بیشتری خواهد گرفت. برخی از مسافران به دنبال به حداقل رساندن تعداد آدم هایی هستند که با آنها در تماس هستند خواهند بود ، همچنین پیش بینی می کنیم که تقاضا برای گزینه های اقامتی محلی و کوچکتر افزایش یابد. برای بسیاری از مسافران ، فرصت اقامت در یک مکان از طریق تورهای محلی ، یا گراندن یک هفته در یک قایق روی آّب ، یک گزینه عالی تر خواهد بود به نسبت اقامت در هتل های شلوغ و پر رفت و آمد.  پیش بینی  می شود متوسط مدت زمان سفر برای سال 2021 حدود دو هفته  یا کمتر خواهد بود.

 

زمان آغاز سفرها

اگرچه تعداد رزروهای تعطیلات به طور کلی نسبت به سال گذشته کمتر شده است ، اما وقتی به رزروهای سایت های اقامتی نگاهی بیندازیم ، می بینیم که نسبت رزروهای انجام شده در هفته های اخیر 200 درصد بیشتر از سال گذشته است ، زیرا مردم ارزیابی می کنند سطح خطر مرتبط با هر مکان کاهش پیدا کرده است. این طرز فکر "آخرین فرصت" می تواند به طور بالقوه تأثیر مثبتی بر روی صنعت در حال حرکت به سال 2021 داشته باشد ، به طوری که افراد به محض عادی شدن شرایط سعی می کنند تا از فرصت ها استفاده کنند.برخی از مقاصد اتحادیه اروپا امسال در اوقات غیر معمول سال ، به جای شلوغی در ماههای تابستان ، افزایش بازدیدکننده را در پاییز تجربه کرده اند  - به عنوان مثال قبرس بیش از 50 درصد افزایش مسافرت را نسبت به اکتبر سال گذشته تجربه کرده است. کرونا تأثیر شدیدی بر اقتصاد جهانی گذاشته است که باید مورد توجه قرار گیرد. اما مردم هنوز به مسافرت می روند ، آنها فقط مقاصد را دقیق تر انتخاب می کنند . مکانهای کم خطر که بازگشت آسان تری داشته باشد در اولویت قرار می گیرند.

سفر در دنیای بعد از کرونا چگونه خواهد بود؟





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: